به گزارش ایرنا، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان پاکدشت روز جمعه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، آیین رژه را برگزار و ضمن بیعت با آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقتدار خود را برای دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج مردمی در این مراسم با شکوه ضمن نمایش نظم و صلابت خویش در دفاع از امنیت ایران اسلامی، با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، بر ادامه راه شهیدان که در مسیر قیام خونین عاشوراست، تاکید کردند.
علی صادقی فرماندار پاکدشت در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای دوران طلایی حماسه و دفاع و ترویج و تعمیق فرهنگ و روحیه ایثار، شهامت و شهادت در جامعه است.
وی افزود: هفته دفاع مقدس، زمانی مناسب برای پاسداشت مجاهدت و جانفشانی دلیرمردان و شیرزنانی است که عاشقانه و با بصیرت به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی لبیک گفتند و در راه پاسداری و صیانت از ارزش هاس اسلامی از جان خود گذشتند.
صادقی خاطر نشان کرد: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام به دنبال کم رنگ کردن ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه هستند و از هر راهی در صدد ضربه زدن به این نظام الهی بر آمده اند، هفته دفاع مقدس می تواند با معرفی الگوهای واقعی ایثار، رشادت، شهامت و استقامت، انقلاب و نظام را در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان مصون دارد.
از 31 شهریور تا 6 مهرماه هفته دفاع مقدس است.
خبرنگار: سیدحسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.