پیکر مطهراین شهید بزرگوار، روز پنجشنبه از میدان انقلاب اراک بر روی دوش مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان به سمت گلزار شهدای منطقه کرهرود تشییع و به خاک سپرده شد.
این شهید والامقام در مهرماه سال 1343 در شهر ملایر متولد و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان نیروی بسیجی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد.
شهید والامقام بیات پریدری در 28 اسفندماه سال 1360 و در عملیات فتح المبین بر اثر اصابت ترکش از ناحیه هر 2 پا به درجه رفیع جانبازی 70درصد نائل آمد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: صبر و استقامت جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس ستودنی است و باید سیره این عزیزان در جامعه به عنوان الگو مطرح و نهادینه شود.
محمدصادق دوخایی افزود: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون گذشت، ایثار و فداکاری جانبازان، شهدا و خانوادهای معظم این عزیزان است و آحاد جامعه باید تکریم از مقام شامخ این عزیزان را سرلوحه امور خود قرار دهند.
استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید و 12 هزار جانباز را در جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
از 147 جانباز بالای 70 درصد استان مرکزی 102 نفر در اراک هستند که تا کنون دو نفر از انان با نام های سید محسن میرعلی یاری و عباس بیات پریدری به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.