به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه سنقر و کلیایی روز چهارشنبه در این مراسم گفت: شهدای دولت در راه حفظ و تحکیم پایه های نظام اسلامی ایران تلاش کرده و با همت والا و معرفت سرشار و عزم راسخ جانشان را در این راه تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
حجت الاسلام مجید صفدری با بیان اینکه کارمندان و مسئولان شهید، کارمند نمونه واقعی بودند، گفت: امروز هم کارمندان نمونه دولت برای رسیدن به پیشرفت و توسعه نظام اسلامی ایران، بایستی ادامه دهنده و تکمیل کننده راه شهدایی باشند که از همه چیز خود گذشتند.
وی افزود: در جنگ سخت شهدا بدنهایشان را سپر گلوله ها قرار دادند تا نظام آسیب نبیند و امروز هم در جبهه ای که برای دفاع از حرم تشکیل شده شهیدانی مانند شهید حججی با شهادت خود موج حرکت معنوی ایجاد می کنند.
امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: امروز دشمن چون از قدرت ایران هراس دارد وارد جنگ سخت نمی شود و با عملیات روانی و نبرد رسانه ای پایه های نظام اسلامی را مورد تهاجم قرار می دهد.
حجت الاسلام صفدری راهکارهای مبارزه با جنگ سخت و نرم را شبیه به هم دانست و اعتماد و ایمان به قدرت الهی، شناخت جبهه حق و باطل، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه و اعتقاد به قوانین الهی و استقامت و پایداری را به عنوان ابزارهای مبارزه علیه باطل عنوان کرد.
فرماندار سنقر و کلیایی نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر عرصه جدید خدمات رسانی در نظام اسلامی را بوجود آوردند.
یاور محمدی افزود: شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس بدون توجه به حاشیه ها برای اعتلای نظام اسلامی و آرامش و آسایش جامعه از خود ایثار و از خود گذشتگی نشان دادند و امروز هم کارمندان بایستی در راستای حفظ آرامش و آسایش مردم و مهم دانستن اهداف کلان جامعه به جای منافع شخصی، قدم بردارند.
وی با بیان اینکه امروز بیکاری در جامعه یکی از مشکلات اصلی به شمار می رود، گفت: مراحل پیچیده و طولانی، سرمایه گذاران را در مسیر ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغالزایی ناامید می کند.
فرماندار سنقر و کلیایی انجام امور مربوط به مراحل اداری متقاضیان تاسیس واحدهای تولیدی و اشتغالزایی را در سریعترین زمان ممکن مورد تاکید قرار داد.
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: امروز در ادارات با الگوپذیری از رزمندگان دفاع مقدس بایستی انسجام، همکاری و در نظر گرفتن منافع کلان جامعه مهمتر از هرچیز دیگری باشد و کارمندانی که در مسیر رشد و پیشرفت کشور حرکت و تلاش نداشته باشند تفاوتی میان آنها و دشمنان این مرز و بوم نخواهد بود.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.