به گزارش ایرنا، سرهنگ عبدالحسین یوسفی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان قروه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمن بخاطر شکست در جنگ تحمیلی از جمهوری اسلامی ایران کینه دارد و بعد از شکست در جنگ سخت اینک به جنگ نرم علیه کشورمان روی آورده و این نوع جنگ در قالب آسیب‌های اجتماعی است.
به گفته وی، هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ نابرابر است و مردم ایران با وحدت و یکپارچگی خود در این مدت برابر تهدیدهای دشمنان ایستادند و از هیچ تهدیدی هراسی به دل راه ندادند.
سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس فرصت بسیاری مناسبی برای انتقال ارزش های جنگ تحمیلی به نسل جوان است، تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان با صبر و رشادت در کنار وحدت از انقلاب و مرزها دفاع کردند، گفت: در جنگ تحمیلی، 36 هزار دانش آموز و چهار هزار فرهنگی در راه انقلاب و نظام اسلامی به شهادت رسیدند.
وی یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران با توکل بر خداوند و رهبری آگاه، عالم و اهل عمل رهبر کبیر انقلاب در کنار وحدت و همدلی به پیروزی رسیدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قروه نیز در این مراسم گفت: آرامش امروز ملت ایران مرهون تلاش و جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.
سرهنگ سعید شعبانی بر لزوم ترویج ارزش ها و اندیشه های دفاع مقدس به نسل های مختلف جامعه تاکید کرد و افزود: حفظ آن ارزش ها و اشاعه آن به نسل نوجوان و جوان ضروری است تا بتوانیم در جبهه های فرهنگی و اقتصادی سربلند بیرون بیاییم.
به گفته وی، 31 شهریور 59 در حافظه تاریخی مردم انقلابی ایران اسلامی روزی است که سرفصل رشادت های ملتی تازه نفس در جریان یک رخداد تاریخی بزرگ را رقم زد و دفتر هشت سال دفاع مقدس را پیش روی مردمی گشود که برای به ثمر رساندن انقلاب خود دشواری ها و خون دل های زیادی را متحمل شدند.
وی با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس است، اضافه کرد: حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو حراست از آرمان های دفاع مقدس است.
خبرنگار: سارا صالحی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.