به گزارش ایرنا عبدالنبی یوسفی روز یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس گنجینه ای ناب برای ملت مقاوم و بزرگ ایران و پشتوانه ای قوی نظام دینی آن است طوریکه امروز به برکت این گنجینه و پشتوانه محکم جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی از جایگاه ممتازی برخوردار است.
وی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم نیز با تاسی به سیره حسینی و شهدای دفاع مقدس از حریم اهل بیت دفاع می کنند.
یوسفی با تسلیت حلول ماه محرم اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس با دهه محرم فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ عاشوراست زیرا دفاع مقدس زاییده قیام سرخ حسینی است.
فرماندار کنگان، مقاومت و استقامت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس را از افتخارات ماندگار ملت شهید پرور و شجاع ایران اسلامی دانست و بیان کرد: همین فرهنگ ایثار و مقاومت است که دشمن را ناامید و مایوس کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) کنگانگفت: امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 60 برنامه در این شهرستان برگزار می شود.
سرهنگ اسماعیل تاجیک افزود: تجمع بزرگ رزمندگان با حضور مقام های کشوری و لشکری، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجلیل از خانواده معظم شاهد و ایثارگر، افتتاح 35 واحد مسکونی مددجویان، برگزاری محافل شب های خاطره دفاع مقدس، روایتگری در مدارس و رژه نیرووهای مسلح از مهمترین این برنامه هاست.
شهرستان کنگان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.