به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رشید قربانی پیش‌از ظهر امروز در مراسم "نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان" که با رویکرد مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در امر ایمن‌سازی مدارس در بانک ملی استان برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم با حضور و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در امر احداث مدارس غبار جهل و نادانی از چهره استان کردستان روز به روز زدوده شود.

وی گفت: خوشبختانه در طول دو دهه گذشته در نظام جمهوری اسلامی حضور خیرین مدرسه‌ساز یک تنه به کمک آمده‌اند و بازوی توانمند برای ساخت مدارس هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: بخشی از مدارس کشورمان و حتی استان کردستان از استاندارد لازم برخوردار نبودند و در طول سال‌های گذشته حتی مدارس استان سه شیفته و گاهاً 4 شیفته بودند و از طرفی هم مدارس استاندارد لازم را نداشتند که نیاز به ساخت مدارس بیشتر احساس شد.

وی گفت: اکنون نیز در برخی شهرستان‌های استان کردستان از جمله سقز، بانه، قروه و مریوان مدارس چند شیفته هم وجود دارند که اگر بخواهیم یک شیفت شوند نیاز به ساخت مدارس در این مناطق وجود دارد و باید از سوی خیرین مدرسه‌ساز این امر مورد توجه قرار گیرد.

قربانی بر استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان و کشوری در امر مدرسه‌سازی و ایمن‌سازی مدارس تاکید کرد و افزود: باید زمینه‌ای فراهم کنیم تا خیرین مدرسه‌ساز کشوری تمایل برای سرمایه‌گذاری در مدرسه‌سازی استان کردستان را داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622542
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.