حسن خدابنده لو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزش و پرورش اعضا برای حضور در اجتماع از وظایف جمعیت هلال احمر است و در این راستا با بهره گیری از پتانسیل خود اعضا می تواند آنان را جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی در محیط زندگی خود آماده سازد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال اقتصاد مقاوتی، اشتغال - تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اضافه کرد: ایفای نقش مدیران در بهره گیری از تمام امکانات و توان مجموعه زمینه تحقق و اجرای شعار سال را فراهم می کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: جمعیت هلال احمر کردستان در چند سال گذشته تمام فعالیت های محوری خود را با تکیه به توان اعضا در شاخه های مختلف از جمله کانون های شش گانه جوانان، خیرین، داوطلبان و نجاتگران پایگاه های امدادی برای تقویت روحیه رهبری و فعالیت تیمی بکار بسته تا بتواند زمینه ساز فرهنگ فعالیت و اشتغال یک فرد در اجتماع را به انجام برساند.
خدابنده لو افزود: دستگاه های اجرایی باید از موازی کاری و صرف هزینه های که منجر به هدر رفتن منابع ملی می شود پرهیز کنند تا بشود با یک مدیرت درست بهترین بازخورد از نیرو ها و منابع دریافت کرد.
جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای 10 پایگاه امداد جاده ای و چهار هزار داوطلب فعال و بیش از 40 هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.
علاوه بر آن جمعیت هلال احمر کشور دوره های آموزشی در رشته های مختلفی برای کار آفرینی و خوداشتغالی داوطلبان خود در تمامی نقاط کشور برگزار می کند.
3034/6108
** خبرنگار: حسن حسین زاده /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.