آرش رخزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر نوروزی در قالب 816 خانوار در پارک های ملت و نسیم اسکان داده شدند.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در چند روز ابتدای تعطیلات نوروز شرایط آب و هوایی مساعد نبود نیروهای ستاد خدمات سفر این شهرداری مسافران نوروزی را به دیگر مراکز اسکان در سطح شهر معرفی می کردند.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در ادامه به جمع آوری زباله های روز طبیعت نیز اشاره کرد و گفت: امسال سازمان بازیافت در روز 13 فروردین در هر سه ورودی سطح شهر به توزیع 20 هزار نایلون زباله اقدام کرد.
وی ادامه داد: بر این اساس نیروهای خدمات شهری شهرداری نیز با ماشین آلات لازم عصر همان روز در ورودی های سطح شهر مستقر و آماده تحویل گرفتن زباله های جمع آوری شده توسط شهروندان بودند.
رخزادی با تقدیر از همکاری شهروندان در حفظ و پاکیزگی طبیعت افزود: شهروندان همکاری و تعامل لازم را در راستای اجرای طرح جمع آوری زباله های طبیعت با مجموعه شهرداری داشتند.
به گفته وی نیروهای خدمات شهری اعم از پاکبانان و نیروهای واحد فضای سبز امروز به صورت ویژه زباله های جا مانده از روز طبیعت را از پارک ها و ورودی های سطح شهر جمع آوری می کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: مجموعه تلاش های انجام شده در ایام تعطیلات نوروزی زمینه رفاه و رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی را فراهم کرده باشد.
در راستای خدمات رسانی شایسته به مسافران نوروزی ستاد خدمات سفر شهرداری سنندج امسال در پارکهای ملت و نسیم مستقر بود.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/1904
**خبرنگار:افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.