عبدالحسین پوررکنی روز پنجشنبه در خصوص پیگیری انجام شده برای اجرای طرح بهسازی و تعریض جاده محمد بن جعفر به خبرنگار ایرنا افزود:به منظور کاهش سوانح رانندگی و ایمنی سازی تردد وسایل نقلیه در جاده دزفول - بن جعفر عملیات بهسازی این جاده در 2 فاز پس از 15 فروردین ماه آغاز می شود.
وی مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای این طرح را 6 ماه عنوان کرد و گفت: فاز اول طرح شامل تعریض،لکه گیری و روکش آسفالت به طول یکهزار و 200 متر و فاز دوم نیز به طول 2 کیلومتر که در گذشته اجرا شده ، لکه گیری و آسفالت خواهد شد.
معاون عمرانی فرمانداری دزفول اعتبار اجرای این طرح را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:کارفرمای اجرای این طرح اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان و پیمانکار نیز سازمان عمران شهرداری دزفول می باشد.
پوررکنی یادآور شد: این طرح آخرین مصوبه اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در اواخر سال گذشته است که به دلیل عملیات خاکی زیاد از جمله شانه 2 طرف جاده همچنین سفرهای نوروزی شروع آن به بعد از تعطیلات عید نوروز موکول شد.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش پیمانکار و کارفرما این طرح سریع تر از زمان پیش بینی شده بهسازی و تعریض شود.
جاده دزفول - بن جعفر تا نقطه اتصال به جاده سراسری شوش به طول 14 کیلومتر به دلیل عرض کم ، فقدان سامانه روشنایی و وجود چند پیچ خطرناک از جاده های حادثه خیز شمال خوزستان است.
به گفته اهالی روستای بن جعفر تاکنون بیش از 41 نفر در حوادث مختلف رانندگی در این جاده جان باخته اند و تعدادی زیادی نیز مصدوم شده اند.
گفته می شود سالانه پنج نفر در حوادث متعدد رانندگی در این جاده جان خود را از دست می دهند و بیش از 40 نفر نیز مصدوم می شوند.
جمعی از اهالی روستای بن جعفر دزفول روز پنجشنبه در اعتراض به بروز حوادث متعدد رانندگی در این جاده برای ساعتی جاده مذکور را مسدود کردند.
در آخرین حادثه رانندگی که یکم فروردین ماه امسال در این جاده رخ داد برخورد یکدستگاه خودروی پراید با موتورسیکلت با سه نفر سرنشین یک نفر کشته و 2مصدوم برجای گذاشت.
6068
خبرنگار و انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.