به گزارش خبرنگار ایرنا، فریدون یاسمی روز سه شنبه در یازدهمین جلسه کارگروه فرآورده های نفتی استان در سنندج افزود: در این طرح نحوه مطلوب سوخت رسانی، نظافت و زیبا سازی جایگاه و نمازخانه جایگاههای بین راهی، کیفیت سوخت و تجهیزات فنی موجود در جایگاه ها و همچنین رعایت نکات مهم ایمنی و زیست محیطی بررسی می شود.
وی گفت: این طرح با حضور 20 اکیپ شامل نیروهای بسیجی فعال منطقه، روسا و کارشناسان واحدهای خدمات مهندسی، کنترل و نظارت ،HSE ، سامانه هوشمند سوخت و روابط عمومی در مجاری عرضه انجام خواهد شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: این گروها به نواحی 9 گانه مراجعه و از تمامی جایگاه ها بازدید و نسبت به بررسی و ارزیابی عملکرد متصدیان و آمادگی جایگاه ها جهت ارائه خدمات به مراجعین اقدام و سپس نارسایی ها و مشکلات موجود را به مالکان جایگاه های مربوطه و روسای نواحی منعکس می کنند.
به گفته وی این طرح در 2 مرحله اجرا می شود که مرحله دوم همزمان با نزدیک شدن به تعطیلات پایانی سال و آغاز سال نو و با توجه به حضور مسافران نوروزی در استان انجام خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با شرکت های پشتیان مکانیکی جایگاه ها و سامانه هوشمند افزود: برنامه ریزی و آمادگی کامل جهت تامین سوخت مورد نیاز استان جهت ایام پایانی سال انجام شده و وضعیت ذخیره سازی انبارهای استان مطلوب است.
هم اکنون در استان کردستان 66 باب جایگاه عرضه فراورده های نفتی و 52 باب جایگاه CNG وجود دارد.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** برای آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان به کانال زیر بپیوندید:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.