به گزارش ایرنا، عباداله کامکار در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که عصر دوشنبه در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، با اشاره به ایام پایانی سال و ضرورت نظارت بیشتر بر بازار توزیع و عرضه کالا، افزود: در طول سال کنترل و نظارت بر قیمت اجناس مختلف به خصوص کالاهای ضروری مردم وجود دارد.
وی ادامه داد: این روزها ستاد تنظیم بازار با حضور مسئولان مربوطه به دفعات تشکیل شده و میزان ذخیره انبارها برای روزهای پایانی سال و افزایش تقاضا مورد بررسی قرار گرفته است.
کامکار گفت: کالاهای اساسی همچون گوشت، حبوبات، میوه، برنج و سایر ملزومات به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده و در این خصوص دچار مشکل نخواهیم شد.
وی افزود: برای تامین بازار شب عید و پاسخگویی به نیاز مردم تدابیر لازم اندیشیده شده و در این روند نقاط ضعف احتمالی نیز با توجه به تجربیات سال های گذشته مد نظر قرار گرفته است از این رو برای پیشگیری از آنها اقدامات ضروری انجام می شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: کنترل بر توزیع و عرضه کالا و همچنین نظارت بر قیمت ها تا پایان تعطیلات نوروز با جدیت و دقت بیشتری صورت می گیرد.
وی گفت: در این جلسه مقایسه نوسانات بازار البرز با میانگین کشوری در خصوص کالاهایی همچون پنیر، تخم مرغ، شیر پاستوریزه، ماست، روغن نباتی و چای صورت گرفته که برخی از کالاهای ارزان تر نیز عرضه شده اند.
کامکار افزود: بسیج سلامت نوروزی در قالب تیم های مشترک از سازمان های عضو این ستاد درصدد نظارت دقیق بر بازار هستند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.