به گزارش ایرنا پرویز کولانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قروه افزود: بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مساوی با اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی است.
به گفته وی صحت،سلامت انتخابات و رعایت اصل بی طرفی مجریان از رویکردهای مهم انتخابات است چرا که انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است.
کولانی اضافه کرد: یکی از معیارهای دشمنان و دوستان نظام مساله انتخابات است که در کمال صحت و بی طرفی مجریان، بازرسین، ناظرین و هیات انتخابات برگزار شود.
وی قانون مداری از دیگر اهداف مجریان انتخابات است گفت: در جریان انتخابات مانند سایر مواقع باید به قانون توجه کرد این امر باعث رعایت حق الناس و تضمین صحت و سلامت انتخابات می شود.
فرماندار قروه گفت: امنیت انتخابات زمانی حاصل می شود که مجریان و بازرسان انتخابات در راستای اصل بی طرفی و صحت و سلامت انتخابات حرکت کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار بدهند.
کولانی از مسئولان خواست از امکانات بیت المال به نفع و ضرر کسی تبلیغ نکنند و در صورت تخلف شدیدترین برخورد قانونی را در پی خواهد داشت .
وی با اشاره به همکاری مسئولان در اجرای انتخابات افزود: بر اساس قانون، دستگاه های اجرایی در صورت ضرورت برای بهتر برگزار کردن انتخابات از بخش خصوصی جهت تامین نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.
وی از مسئولان خواست در جلسات و نظرات شائبه دار به نفع و ضرر کسی شرکت نکنند و با توجه به اینکه شهرستان قروه با وجود اقوام ،مذاهب و زبان در کمال آرامش در راستای اهداف و زیر پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی در کنار وحدت باهم زندگی می کنند.
کولانی یکی از مهم ترین مولفه های تامین امنیت را حفظ وحدت در جامعه اسلامی دانست و گفت: این امنیت مرهون تلاش مردم و مسئولان است و برای تداوم بیشتر انقلاب با اقتدار در زمینه های مختلف در سیستم بین الملل پیش خواهد رفت.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری از دغدغه های دولت است افزود: در حوزه سرمایه گذاری مشکلات مردم در حوزه اشتغال و مسائل اقتصادی آگاهی داریم و اقتصاد مقاومتی در این زمینه می تواند یک نسخه شفابخشی باشد که مقام معظم رهبری تدبیر کرده است.
کولانی اضافه کرد: با هوشیاری و درایت مسئولان در حوزه مسائل اقتصادی و هم در حوزه دشمن شناسی انتخابات سال 96 یک انتخابات پرشور و اثربخش در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی، آرمان های امام راحل و شهداء گام برداشت.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان در 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345/ 3020
**خبرنگار: سارا صالحی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.