به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی بعدازظهر شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی کاسپین قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه در آخرین ماه از سالی قرار داریم که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده لذا با حضور در واحدهای تولیدی بهره این شعار را باید در عمل جست و جو کنیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در بازدید از 5 واحد تولیدی، شرایط آنها را مناسب دیدیم تا جاییکه آنها هیچ مشکل در امر تولید و حتی فروش محصولات خود نداشتند.
حجت الاسلام عابدینی با اشاره به زمینه های نشاط اقتصادی در کشور، اضافه کرد: توجه به نیروی انسانی ماهر و مدیریت استعدادها موضوعی جدی در حوزه منابع انسانی است که می تواند منشا بالندگی اقتصادی باشد.
وی با تاکید بر خوداتکایی و دل کندن از بیگانگان، گفت: باید دانشگاه ها با تربیت نیروهای کارآمد و متخصص، کشور را به خودکفایی برسانند تا با پرورش آنها نیازهای کشور از خارج هر روز کمتر شود.
شهرک صنعتی کاسپین در 30 کیلومتری شرق مرکز استان و در حاشیه آزاد راه قزوین - کرج واقع شده است.
در این شهرک صنعتی 249 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 176 واحد تولیدی با اشتغالزایی 7 هزار و 702 نفر به بهره برداری رسیده است.
8054/ 6128 *خبرنگار: رضا اسدی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.