به گزارش خبرنگار ایرنا خالد توکلی شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی اصلاح طلبان سقز در سالن کتابخانه شهید ملامحمد امینی این شهرستان با بیان اینکه تدوین این منشور از فعالیت های ارزشمند دولت است، افزود: عملکرد کلی دولت قابل قبول و قابل دفاع است.
وی با بیان اینکه مشکلات زیادی بر سر راه دولت روحانی به عنوان یک دولت اعتدالگرا است، اضافه کرد: دولت با بحران ها و مشکلات زیادی روبروست و در حال حاضر ادامه رویه اعتدالگرایی سخت تر از اصلاح طلبی است.
او تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی، جلوگیری از به وجود آمدن فرسایش اجتماعی بین نیروهای فعال سیاسی اصلاح طلب و اعتدالگرا و نهادینه کردن اخلاق دموکراسی را از ضروریت های فعالیت سیاسی در حال حاضر در کردستان برشمرد.
محمد نافع علائی نیا از اصلاح طلبان شهرستان سقز هم پیرامون ویژگی های اصلاح طلبان و ضرورت حفظ انسجام اصلاح طلبان، سردار دوغی در مورد اهمیت خرد جمعی در فعالیت های سیاسی ، کامیل کریمان در ارتباط با تقویت باورهای نقد پذیری و محمد مدین در خصوص تقویت منش و روش اصلاح طلبی سخنرانی کردند.
حق حیات، سلامت و کیفیت زندگی، حق کرامت و برابری انسانی،حق آزادی و امنیت شهروندی،حق مشارکت در تعیین سرنوشت، حق اداره شایسته و حسن تدبیر، حق آزادی اندیشه و بیان، حق دسترسی به اطلاعات، حق دسترسی به فضای مجازی، حق حریم خصوصی، حق تشکل، تجمع و راهپیمایی، حق تابعیت، اقامت و آزادی رفت وآمد، حق تشکیل و برخورداری از خانواده، حق برخورداری از دادخواهی عادلانه، حق اقتصاد شفاف و رقابتی، حق مسکن، حق مالکیت، حق اشتغال و کار شایسته، حق رفاه و تأمین اجتماعی، حق دسترسی و مشارکت فرهنگی، حق آموزش و پژوهش، حق محیط ‌زیست سالم و توسعه پایدار، حق صلح و امنیت و اقتدار ملی از محورهای اصلی منشور حقوق شهروندی است .
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/1904
**خبرنگار:ابراهیم محمدحسینی/**انتشار دهنده: مسعود احمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.