به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا ظهر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری، عدم برخورد جدی با متخلفان و متصرفان را موجب تشکیل باند و قدرت نمایی آنان دانست و اظهار داشت: ناهماهنگی میان دستگاه‌ها موجب جدی شدن این افراد می‌شود.

وی با بیان اینکه بی تفاوتی برخی از مدیران و دستگاه‌های متولی نسبت به این تخلفات موجب تاسف است، افزود: حفظ بیت المال وظیفه همه ما است.

استاندار کردستان خواستار شناسایی اراضی آموزشی و فضاهای سبز تصرف شده در نقاط مختلف استان و شناسایی و برخورد با متصرفان شد و ادامه داد: اگر مردم از ماهیت اصلی این افراد باخبر شوند حتماً با برخوردکنندگان همراهی خواهند کرد.

مرادنیا با انتقاد از چشم پوشی از تخلفات و عدم پیگیری اجرای احکام صادره، یادآور شد: این نوع تخلفات شخصی نیست بلکه به حاکمیت و بیت المال آسیب می‌زند.

وی همچنین افرادی را که گرفتار دام متصرفان شده‌اند مستحق خدمات رسانی دانست و بیان کرد: نبود خدمات موجب بی قانونی می‌شود اما در ازای خدمات رسانی می‌توانیم انتظار رعایت و تمکین از قانون را داشته باشیم.

استاندار کردستان در بحث عبور ماشین آلات معادن سرنجیانه از میان منطقه مسکونی این روستا نیز گفت: این معادن برای صاحبان آنها منافع دارد و به هیج عنوان نباید برای اهالی روستا مزاحمت ایجاد شود و معدن داران موظف هستند در اسرع وقت جاده مختص به خود احداث کنند در غیر این صورت مجوز بهره برداری آنان باطل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1429553
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.