هیوا لهونیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد خدمت در قالب فاز اول اجرا شده و تلاش می‌شود تا پایان سال ۹۹ عمده خدمات شرکت برق کردستان به صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه شود.

وی با بیان اینکه به محض شیوع ویروس کرونا، اجرای این طرح در دستور کار قرار گرفت، افزود: مشترکان می‌توانند با مراجعه به آدرس پرتال این شرکت به آدرس  kurdelectric.ir و با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه، از خدمات مورد نظر بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: از جمله این خدمات فروش انشعاب دائم و موقت، تفکیک، ادغام و جمع‌آوری انشعاب، تغییر نام، دریافت، اصلاح و پرداخت صورتحساب، تغییر مکان لوازم اندازه‌گیری، درخواست تسویه بدهی و تست کنتور است.

لهونیان از مشترکان خواست از مراجعه حضوری به ادارات و شعب برق در استان اجتناب کنند و  اضافه کرد: در صورتی که مشترکی نیاز به راهنمایی دارد،  می‌تواند از طریق تماس تلفنی با شرکت برق خواسته خود را مطرح کند.

وی به عدم ارائه این خدمات در دفاتر پیشخوان اشاره کرد و گفت: مشترکانی که بخاطر شیوع ویروس کرونا از لحاظ اقتصادی دچار مشکل و متضرر شده‌اند تا پایان اردیبهشت فرصت دارند، صورتحساب برق مصرفی گذشته خود را پرداخت کنند.

 ۱۰۰ درصد جمعیت شهری، تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار کردستان و ۶۵۴ هزار و ۷۲۲ مشترک، از خدمات شرکت برق استان برخوردار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.