هیوا لهونیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت توزیع برق برای کمک به مشترکان خوش حسابی که در اثر شیوع ویروس کرونا (طی یک ماه اخیر) دچار مشکل اقتصادی شده و قادر به پرداخت قبض مصرفی نیستند، این امتیاز را در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: مشترکان خوش‌حساب و بدهکار نگرانی نداشته باشند چرا که تا پایان اردیبهشت فرصت دارند صورتحساب برق مصرفی این ایام خود را پرداخت کنند ضمن اینکه امکان پرداخت قسطی هزینه برق مصرفی آنها نیز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: مشترکان بدحسابی که پیش از شیوع کرونا و در چند ماه گذشته بدهی داشته‌اند و برای پرداخت صورتحساب اقدام نکرده‌اند، شامل این برنامه تشویقی نمی‌شوند.

لهونیان از برنامه‌ریزی برای ارائه بخشی از خدمات شرکت برق به صورت غیرحضوری از هفته آینده خبر داد و افزود: حدود ۳۵ خدمت از جمله درخواست انشعاب دایم و موقت، تفکیک و ادغام انشعاب، تغییر نام، دریافت و اصلاح صورتحساب به صورت غیرحضوری ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کار با هدف ممانعت از حضور ارباب و رجوع و پیشگیری از گسترش شیوع کرونا انجام می‌شود، تاکید کرد: مشترکان می‌توانند از طریق پرتال شرکت توزیع برق استان و به صورت اینترنتی از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

۱۰۰ درصد جمعیت شهری، تمام روستاهای کردستان و ۶۵۴ هزار و ۷۲۲ مشترک، از خدمات شرکت برق استان برخوردار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.