حشمت الله  عسگری روز چهارشنبه در جریان بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی قرچک در جمع خبرنگاران گفت: با شیوع ویروس کرونا، برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی در مناطق مختلف استان تهران با خساراتی مواجه شدند که سهم شهرستان قرچک از این خسارات، ۵۵ میلیارد تومان است که ۲ میلیارد تومان آن مربوط به حوزه کشاورزی است.
وی افزود: استانداری تهران تلاش دارد تا ضمن شناسایی واحدهای خسارت دیده از شیوع ویروس کرونا، با استفاده از طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده از سوی دولت، بخشی از خسارات واحدها را جبران و با اجرای طرح‌هایی همچون تقسیط مالیات و هزینه های آب، برق و گاز، از تولید کنندگان حمایت کند.
وی اظهار کرد:  ستاد تسهیل و موانع تولید استان تهران با همراهی بانک‌های عامل، به یاری کسانی که در چارچوب برنامه منسجم، قصد و نیت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تولید دارند آمده و مشکلات آنان را به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و افزایش میزان تولید، برطرف کند.
عسگری افزود: هم اکنون سند توسعه شهرستان قرچک و پروژه‌های عملیاتی مورد نیاز دست‌یابی به این توسعه آماده است که بر اساس آن، قرار است تا ۴۱ طرح صنعتی و کشاورزی با اولویت صیانت از تولید و منابع موجود، در قرچک اجرایی شود.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.