علیرضا عرب بیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد بارش گسترده رحمت الهی در سطح شهرستان کاشان بوده‌ایم، اظهار داشت: همزمان با این اتفاق مهم که بیشترین بارش در شش ماه گذشته در شهرستان کاشان بوده است، تیم‌های عملیاتی اداره برق کاشان نیز برای ارائه خدمات به شهروندان کاشانی به حالت آماده‌باش بوده‌اند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در شهرستان کاشان ابراز داشت: همزمان با این اتفاق و از اوایل اسفندماه نیروهای عملیاتی اداره برق کاشان تمام سعی خود را برای پایداری شبکه توزیع برق انجام دادند تا بیماران و کادر درمانی دغدغه‌ای بابت جریان برق در سطح شهرستان کاشان نداشته باشند.

رئیس اداره برق کاشان همچنین با اشاره به اعزام ۹۰ گروه نیروهای عملیاتی این اداره همزمان با حجم گسترده بارش‌های باران در طول ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان کاشان تصریح کرد: عمده عملیات انجام شده وصل فیدرهای از مداد خارج شده به علت بارش باران و طوفان، وصل شبکه‌های فشار ضعیف قطع شده ناشی از شکستن درختان و سقوط بر روی شبکه و همچنین وصل انشعابات مشترکین کاشانی بوده است.

وی از انجام ۶۰ مورد از این عملیات‌ها در واحد حوادث، عملیات و اتفاقات شهر کاشان خبر داد و بیان داشت: ۳۰ مورد نیز در اداره برق راوند و شعبه قمصر انجام شده است.

عرب بیگی‌در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ماندن مردم در خانه برای جلوگیری از شیوع کرونا گفت: از شهروندان کاشانی خواهشمندیم برای انجام و پیگیری کارهای خود حتی‌المقدور از مراجعه حضوری به اداره برق خودداری و با استفاده از سامانه‌های ۳۷۱۲۱، ۱۲۱ و شماره تلفن‌های ۵۵۳۴۰۰۱۱ الی ۱۴ و یا اپلیکیشن موبایلی نیرو نگار به صورت غیرحضوری نسبت به پیگیری موارد مرتبط با اداره برق اقدام نمایند.
.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.