برهان صلواتی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید بانک توسعه تعاون کردستان ضمن تشکر از خدمات سرپرست این بانک‌ بخاطر اجرای اهداف و برنامه های اشتغال و کارآفرینی، اظهار داشت: همواره یکی از اهداف دولت ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال است.

وی اضافه کرد: بانک‌ توسعه تعاون با برنامه‌ریزی و ارایه بسته‌های حمایتی خود همواره در راستای توسعه اقتصادی در استان پیشگام بوده است.

صلواتی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون در سال‌های گذشته عملکرد مناسبی از خود نشان داده است، افزود: امیدواریم با تغییرات مدیریتی انجام شده شاهد نقش آفرینی بیشتر بانک توسعه تعاون در اقتصاد استان کردستان باشیم.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های کردستان با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون دارای پتانسیل کافی برای پیشرفت و توسعه  است، گفت: همیشه شاهد عملکرد بسیار خوب این بانک در زمینه‌های مختلف بانکی بوده‌ایم و بی شک با تلاش و ادامه همکاری‌ها شاهد شکوفایی روز افزون آن خواهیم بود.

علی اشرف یوسفی‌قیاسی افزود: امیدواریم تمام بانک‌ها در سالی که به نام جهش اقتصادی مزین شده بتوانند در اشتغالزایی کشور نقش آفرینی بیشتری کنند.

حسین کمیجانی مدیر پیشین بانک توسعه تعاون کردستان نیز در این مراسم با اشاره به بهبود عملکرد و ارتقای رتبه استان آن را نتیجه زحمات و تلاش بی شائبه همه کارکنان این بانک دانست و اظهار داشت: امیدوارم با تلاش مضاعف و همکاری بیشتر شاهد رشد بیشتر بانک توسعه تعاون در استان باشیم.

حبیب اله عمرانی مدیر جدید بانک توسعه تعاون استان کردستان هم در این مراسم گفت: امیدوارم با همراهی و همدلی تمامی همکاران در انجام امور و پیشبرد اهداف راهبردهای هفتگانه ابلاغی مدیر عامل در سال ۹۹ با محوریت شعار جهش تولید و ارتقای جایگاه استان موفق عمل کنیم.

در این مراسم با اهدا لوح سپاس از زحمات حسین کمیجانی که به افتخار بازنشسته آمد قدردانی و حبیب اله عمرانی به عنوان مدیر جدید بانک توسعه تعاون معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.