بهمن مرادنیا روز شنبه در جلسه معارفه خالد جعفری به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه جانبه حسین فیروزی در این سمت اظهار داشت: ایشان هر آنچه در توان داشتند برای توسعه و اعتلای کردستان انجام دادند و امروز سکان مدیریت اقتصادی کردستان به یکی دیگر از مدیران متعهد و کارآمد سپرده می‌شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه بدلیل شرایط استان و وضعیت کشور، بخش اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: امیدواریم معاون جدید اقتصادی بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ایجاد روحیه تعامل و همکاری، گام‌های بزرگتری برای رشد و توسعه اقتصادی استان بردارد.

مرادنیا یادآور شد: ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری و افزایش سرانه درآمدی از خواسته‌های به حق مردم است که باید همه تلاش کنیم به آن جامه عمل بپوشانیم.

خالد جعفری سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان نیز در این مراسم گفت: امیدواریم بتوانیم علی‌رغم وضعیف و محدویت اعتباری کشور با مدیریت جهادی قدم‌های بزرگی برای اتمام کارهای بزرگ شروع شده در استان برداریم.

خالد جعفری پنجشنبه گذشته با حکم استاندار کردستان به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب شد،  این سمت پیشتر و به مدت ۶ سال در اختیار حسین فیروزی بود که مدتی پیش به عنوان معاون سازمان فنی حرفه ای کشور معرفی و مشغول بکار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.