رضا اسعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به شرایط موجود و بنابر مصوبه شورای اسلامی شهر و تایید کمیته تطبیق فرمانداری ویژه سقز، تخفیفات عوارض شهرداری این شهرستان تا ۳۱ اردبیهشت سال جاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه تعطیلی ۶۰ روزه بازار و اصناف و شرایط سخت روزهای کرونایی، به درآمد عموم مردم لطمه وارد کرد، افزود: این تمدید تخفیف عوارض شهرداری برای آن دسته از کسانی است که تا کنون اقدام به پرداخت عوارض شهرداری نکرده اند بنابراین این فرصت دوباره را برای شهروندان فراهم کردیم تا عوارض شهرداری را پرداخت کنند.

اسعدی تاکید کرد: شهروندان با پرداخت بموقع عوارض شهرداری، در توسعه و آبادانی و همچنین خدمات رسانی به خودشان گام بزرگ برمی دارند و ما را در پرداخت معوقات کارکنان شهرداری و برنامه های دیگر شهرداری یاری میدهند.

رییس شورای اسلامی شهر سقز گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را در خدمات رسانی، اجرای چند طرح از جمله ساماندهی حاشیه رودخانه، آسفالت کوچه و خیابان، زیبا سازی و نصب المانها در سطح شهر انجام خواهد داد تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم شهرمان باشیم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.