به گزارش خبرنگار ایرنا، امید وزیری در نامه ای دلایل استعفای خود را اعلام کرد و گفت: در این مدت، با کمال میل و رغبتی وصف ناپذیر با تعامل و همکاری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کردستان و مسئولان شهرستانی در راستای جذب اعتبارات جاری و عمرانی، ایجاد منابع درآمدی پایدار و وصول مطالبات شهرداری که مستندات آن نیز موجود است از هیچ کوششی دریغ نکردم.
وی در بخش دیگری از نامه استعفای خود آورده است: با توجه به برنامه های ارائه شده ام پیش از قبول سمت شهرداری سروآباد، رکود و عدم پیشرفت قابل توجهی در ارائه خدمات در شان شهروندان ملموس بود.
بر این اساس و بنابر تعهد انسانی، اخلاقی و دلایل شخصی و خانوادگی استعفای خود را روز هشتم خرداد امسال تقدیم شورای اسلامی شهر سروآباد کردم.
رئیس شورای اسلامی شهر سروآباد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: استعفای شهردار روز یکشنبه در جلسه رسمی شورا بررسی و با سه رای موافق و 2 رای مخالف به تصویب رسید.
کیقباد محمدی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر سروآباد همچنین با سه رای موافق طیب باباخاص از نیروهای شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.
به گزارش ایرنا، امید وزیری 13 شهریور سال 96 با حداکثر آرا به عنوان شهردار سروآباد انتخاب شده بود.
شورای اسلامی شهر سروآباد دارای پنج عضو اصلی و 2 عضو علی البدل است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.