به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام حسن ورهرام ضمن تبریک پیشاپیش شروع ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: شرایط سال جدید به دلیل شیوع ویروس کرونا به گونه‌ای است که امکان برگزاری برنامه‌های قرآنی در مساجد، موسسات و خانه‌های قرآنی عملا ممکن نیست بنابراین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان برای جبران این خلأ موجود از فضای مجازی بهره خواهد برد.

وی با اشاره به اجرای طرح خانه‌های نورانی ویژه ایام رمصان عنوان کرد: از آحاد مردم شهرستان بویژه تشکل‌های قرآنی انتظار می‌رود با پیوستن به طرح خانه‌های نورانی در ماه مبارک رمضان از فعالیت‌های معنوی و قرآنی این ایام بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه نتایج فعالیت‌های انجام شده در ایام رمضان در فضای مجازی باید منعکس شود، افزود: برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان در شهرستان مریوان به کمک فضای مجازی رصد و پیگری می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ مریوان از خانواده‌ها خواست تا نسبت به انتقال آموزه‌های قرآنی به کودکان خود با شرکت در محافل انس با قرآن در خانواده، جزء‌خوانی در خانواده، برنامه‌های آموزش تخصصی بصورت مجازی به کمک سازمان تبلیغات اسلامی و مسابقات قرآنی در فضای مجازی از سوی تبلیغات اسلامی و دیگر برنامه‌های قرآنی با این اداره همکاری لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام ورهرام اعلام کرد: نتایج تمامی اقدامات انجام شده در صفحات رسمی این اداره در فضای مجازی منعکس می شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم این طرح در دیگر شهرستان‌های استان تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت جدی پیگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1412858
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.