به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت الاسلام علی محسن منتشلو اظهار داشت: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی با هوشیاری کامل و بی نظیر در یک نگاه حکیمانه و مهندسی دقیق با توجه به صحنه بین‌المللی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان درسال ۹۸ در اقدامی عقلگرا و حکیمانه نقشه دفاعی کشور در مقابل حرکات زشت و مذبوحانه دشمنان را ترسیم فرموده است.

وی افزود: مقام مظعم رهبری با نامگذاری شعار سال ۹۸ به‌عنوان رونق تولید هم نقشه دشمنان را پیشخوانی کرده و هم به مسئولان و مردم گوشزد کردند که نقشه دشمن چیست و گلوگاه‌هایی که احتمال ضربه به نظام وجود دارد کجاست و باتعیین این شعار واضح فرمودند که باید اقتصاد کشور بطورجدی مورد توجه مردم و مسئولان کشور باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران ادامه داد: تنها راه تقویت بنیه اقتصادی در هر نقطه از جهان امروز رونق تولید است و حضرت آقا بر این اصل تاکید فرموده و شعار سال را تعیین فرمودند به تعبیر معظم‌له کارهایی بسیار خوب و تلاش خوبی انجام شد اما مطلوب حاصل نشد.

حجت الاسلام منتشلو یادآور شد: در واپسین روزهای سال ۹۸ باتوجه به وضعیت جامعه جهانی و شیوع این ویروس منحوس (کرونا) اذهان تمام جهان و همینطور مسئولان نظام به سمت این مهمان ناخوانده جلب شد اما دیدیم دشمن همچنان بیدار و دنبال نقشه‌های شیطانی خویش است در این میان در آغازین لحظات سال نو ۹۹ رهبری عزیز و حکیم انقلاب اسلامی به همه جهانیان ثابت کرد که از همیشه بیدارتر و هوشیارتر در صحنه حضور دارد و از هیچ موضوعی غافل نیست.

وی بیان کرد: در میان این تلخی‌های ظاهری و آلودگی ویروسی قطعاً جوامع جهانی انتظار داشتن همه ایران و ایرانی تحت تاثیرالقائات و تبلیغات و احساسات درهمین درگیری ویروسی مانده واز اصل ماجرا و پشت پرده‌ها غافل بماند اما هوش و ذکاوت رهبری عزیز انقلاب نقشه‌های شوم استکبار را درهم درید و با تعیین شعار سال ۹۹ تحت عنوان «جهش تولید» به همه جهان ثابت کرد که همچنان هوشیارتر از گذشته نقشه‌های استکبار رصد می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: رهبر انقلاب در انتخاب این شعار به همه داخلی‌ها وخارجی‌ها اعلام کرد شکست ویروس کرونا در مقابل اراده ملت ایران چیزی نیست که بخواهد از اصل ماجرا و نقشه‌های دشمن غافل شود بلکه با تقویت بنیه‌های اقتصادی و معنوی در مقابل کرونا که هیچ، سازندگان کرونا و عوامل و اولاد نامشروع آنان ایستاده و پوزه آنان را به خاک خواهد مالید.

حجت الاسلام منتشلو اظهار داشت: رهبری عزیز با این شعار به همه ملت و دولت تفهیم فرمودند که رونق تولیدی که بعنوان تقویت بنیه اقتصادی نظام اسلامی در سال ۹۸ کلید خورده باید در سال جدید باعنوان «جهش تولید» در سال ۹۹ در چرخه تقویت بنیه اقتصادی تکمیل شود.

وی افزود: انتظار می‌رود ملت و دولت و حاکمیت در نظام اسلامی با تاسی از فرامین رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در تقویت بنیه اقتصادی کشور کوشا بوده با اخلاص و جدیت و مدیریت جهادی و انقلابی باعث ایجاد همدلی و همکاری و همراهی در بین آحاد جامعه اسلامی شده و در تحقق شعار سال ۹۹ که همان جهش تولید است قدم بردارند تا تمام نقشه‌های دشمنان همانند همیشه نقش برآب شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.