به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمد علی اباذری با تکذیب خبر جعلی منتشر شده در یکی از سایت‌های محلی فاقد مجوز در خصوص مقوله عفاف و حجاب گفت: انتشار چنین اخبار غیرواقعی و شایعات هدفدار به منظور تحریک احساسات افراد مختلف در جامعه در آستانه‌ برگزاری انتخابات، حرکتی مذموم، ناپسند و مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و اشاعه‌ منکر است.
وی ادامه داد: استانداری گیلان در زمینه‌ رعایت حجاب کارکنان مرد و زن، جزو استانداری‌های پیش‌رو در کشور محسوب می‌شود و در این زمینه، بانوان استانداری نیز بهترین نوع پوشش اسلامی را برگزیده‌اند که در کشور الگو است.
وی افزود : استانداری گیلان حق پیگیری‌های قانونی درخصوص جوسازی این سایت متخلف را محفوظ می‌داند.
اباذری با یادآوری ضرورت رعایت الگوهای دینی و اخلاقی خاطر نشان کرد : مسئولیت کسانیکه داعیه دار ارزش های دینی و اخلاقی هستند، در رعایت مولفه های پیش گفته، از سایرین سنگین تر است .
وی با تصریح اینکه حجاب و عفاف از اصلی‌ترین شاخصه‌های جامعه اسلامی ایران محسوب می‌شود، گفت : اینکه عده‌ای، نوع پوشش اسلامی یکی از نهادهای مهم را به چالش کشیده و در این راستا، مطالبی خلاف واقع و دور از حقیقت منتشر می‌کنند، هم سوال برانگیز و هم توهین است.
مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید انصاری استانداری گیلان با بیان اینکه مردم در جامعه اسلامی بهترین قضاوت کننده هستند، افزود: کسانیکه اقدام به انتشار مطالبی می‌کنند که شئونات جامعه اسلامی ایران را هدف گرفته و تخریب می‌کند، در آیینه قضاوت مردم هستند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.