مدیر روابط عمومی اداره بهزیستی و توانبخشی شهرستان اسدآباد از افتتاح نخستین مهد کودک قرآنی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
مریم مهربانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: در هفته بهزیستی دو مهد کودک جدید شهری در این شهرستان افتتاح خواهد شد که یکی از این مهد کودک ها، نخستین مهد کودک قرآنی اسدآباد بوده که طی این هفته افتتاح و راه اندازی می شود.
وی گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای 17 مهدکودک شهری و روستایی بوده که از این تعداد مهدکودک در حال فعالیت در این شهرستان تعداد 3 مهد شهری و 14 روستا مهد بوده و در این مهدکودک ها در مجموع 534 نونهال و نوباوه زیرنظر 26 نفر از مربیان آموزش می بینند.
مهربانی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته بهزیستی در اسدآباد از 25 تا31 تیرماه عنوان کرد: بیش از 24 عنوان برنامه شاخص به همین مناسبت در شهرستان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: غباروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه و  فرماندار، نواختن زنگ بهزیستی، بازدیداز منزل توانخواهان، تقدیر از کارکنان حوزه های مختلف، برگزاری کارگاهای آموزشی برای توانخواهان، انجام آزمایشات ایدز و هپاتیت در کمپ های شهرستان، برگزاری  کارگاه آموزشی پیش از ازدواج، فرزندپروری، خانواده درمانی، انجام برنامه های رایگان کاردرمانی و گفتاردرمانی، انجام مشاوره رایگان به خانواده های توانخواهان، برنامه های ورزشی و هنری  ویژه فرزندان مددجویان، مسابقه نقاشی با موضوع نماز، معلولیت، اعتیاد و آسیبهای اجتماعی، مسابقه دارت ویژه بانوان و افتتاح کارگاه سبزی خردکنی از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته بهزیستی در این شهرستان خواهد بود.
مدیر روابط عمومی اداره بهزیستی و توانبخشی شهرستان اسدآباد در سخنان پایانی خود یادآور شد: طرح سنجش رایگان بینایی کودکان زیر 6 سال این شهرستان نیز به مناسبت هفته بهزیستی اجرا خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.