به گزارش خبرنگار ایرنا، حیدر بهرامی روز چهارشنبه در جلسه شورای زکات سرپل ذهاب افزود: این شهرستان پارسال مقام اول در استان کرمانشاه در جمع آوری زکات را به خود اختصاص داد.
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب نیز با تاکید بر ترویج فرهنگ زکات بر بهره گیری از تمام ظرفیت های شهرستان جهت جمع‌آوری زکات، فعال کردن هرچه بیشتر شوراهای زکات شهری و روستایی و هزینه کرد مناسب مبالغ جمع‌آوری شده در راستای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان تاکید کرد.
حسن پیرکرمی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب نیز در این جلسه، تعامل بیشتر با عاملان زکات و قدردانی از تلاش های افتخاری آن ها در جمع آوری زکات، فرهنگ سازی بیشتر زکات در جامعه، ارتقا و رشد سطح علمی و تکلیفی عاملان در جمع آوری زکات را از جمله اهداف مهم این جلسه برشمرد.

**تشکیل کمپین «سفرهای 10 هزار تومانی» برای نیازمندان
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه نیز گفت: در ماه مبارک رمضان امسال کمپین مردمی «سفره های افطار 10هزار تومانی» نیازمندان برگزار می شود.
مرتضی حسینی فر با دعوت از مردم خیر استان کرمانشاه برای مشارکت در این کمپین، افزود: امیدواریم با توجه به میزان کمک مردمی برای برپایی سفره های آسمانی اطعام نیازمندان، جمعیت بالایی از مردم خیر استان در این کمپین سهیم شوند.
وی بیان کرد: یکی از راه های آسان مشارکت در کمپین سفره های 10هزار تومانی شماره گیری کد #083*8877* از طریق گوشی های تلفن همراه است.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: از دیگر روش های پرداخت کمک به این کمپین واریز کمک های نقدی به حساب 0109390939009 و شماره کارت 9627-9993-9918-6037 نزد بانک ملی است.
حسینی فر عنوان کرد: آن دسته از خیرانی نیز که در این ماه مبارک می خواهند کمک های غیرنقدی به منظور اطعام نیازمندان اهدا کنند می توانند به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.
حسینی فر با بیان اینکه سقف کمک های مردمی در این کمپین نامحدود است و خیران می توانند کمک های خود را تا هر میزانی که بخواهند اهدا کنند، تاکید کرد: این کمک ها در اسرع وقت و برای اطعام نیازمندان استان کرمانشاه در قالب برپایی سفره های آسمانی، توزیع غذای گرم و سبدهای کالا هزینه می شود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
3012/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.