به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی روز چهارشنبه در دیدار با مسوولان بسیج سازندگی سپاه قائم(عج) استان در دفتر امام جمعه سمنان افزود: از نظر پیامبر اکرم(ص) بهترین مردم نزد خداوند کسانی هستند که به کمک محرومان و مظلومان جامعه بشتابند و به معنی واقعی بسیجیان در این راه قدم بر می دارند.
وی خاطر نشان کرد: بسیجیان عاشقانه برای امداد رسانی به مصیبت زدگان سیل در استان های لرستان، مازندران و گلستان تلاش کردند و دستاوردهای این سربازان در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می شود.
امام جمعه سمنان ادامه داد: اهالی حسین آباد کالپوش به دلیل رانش زمین خانه هایشان را از دست دادند که نیاز است بسیجیان استان حضور پررنگ تر و همه جانبه در این منطقه داشته باشند.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: نباید کمک به مردم سیل زده کشور متوقف شود و با برنامه ریزی اصولی حضور بسیجیان در مناطق سیل زده لرستان، گلستان و مازندران بیش از پیش تقویت شود.
وی تصریح کرد: سمنان در کمک به سیل زدگان کشور خوش درخشید و بخش قابل توجهی از برنامه های مسئولان سمنان برای کمک به مصببت زدگان با همکاری بسیجیان انجام شد.
امام جمعه سمنان گفت: برنامه های راهبردی بسیج برای توسعه کشور در سال 98 افزایش یابد و خدمات عمرانی و اجتماعی این رکن ارزشی نظام بسیار ماندگار است.
به گزارش ایرنا، در این نشست گزارشی از مهم ترین اقدام های بسیجیان استان در مناطق سیل زده کشور ارایه شد.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران که در اواخر سال 97 و فروردین 98 در کشور سبب طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی بسیاری از نقاط شهری و روستایی در مناطق مختلف کشور شد، استان های لرستان، گلستان و خوزستان بیشترین آسیب ها را از سیلاب ها داشتند.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.