هنرمندان شهرستان سقز در استان کردستان با شیوع ویروس کرونا آستین همت خود را بالا زدند و اقدام به تولید آثار هنری در بخش‌های مختلف از جمله فیلم کوتاه کردند و تاکنون ۲ فیلم کوتاه با عناوین دمامک (ماسک) و ته نیا ماچیک (تنها بوسه‌ای) با موضوع بیماری کرونا توسط هنرمندان این شهرستان تولید شده است.

علیرضا اسماعیلی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه تنها بوسه‌ای روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از شیوع بیماری کرونا کمپین هنرمندان سقزی در این شهرستان که بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس را در استان کردستان دارد، تشکیل شد.

وی اضافه کرد: از جمله اقداماتی که توسط این کمپین انجام شده تولید ۲ فیلم کوتاه است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه فیلم کوتاه دمامک (ماسک) در فضای مجازی پخش شده است، افزود: فیلم تنها بوسه‌ای هم امشب ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از طریق فضای مجازی (تلگرام و اینستاگرام) پخش می‌شود.

وی یادآور شد: فیلمبرداری این فیلم کوتاه  از ۱۲ روزپیش آغاز  و حدود چهار روز به طول انجامید و بعد کار تدوین و مابقی اقدامات لازم برای آماده کردن آن برای پخش انجام شد.

نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه تنها بوسه‌ای تاکید کرد: این فیلم ۹ دقیقه‌ای هشت بازیگر دارد که علاوه بر فضای مجازی قرار است از چند شبکه بین‌المللی هم پخش شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه با حدود ۵۰ کانال تلگرامی هم هماهنگی لازم انجام شده که امشب اقدام به پخش این فیلم کوتاه کنند، گفت: داستان این فیلم به تشییع جنازه یکی از مبتلایان به کرونا و خداحافظی اعضای خانواده این فرد فوت شده برمی‌گردد.

بر اساس اعلام رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر جمعه ۲۹ فروردین در مجموع ۷۹ هزار و ۴۹۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور نیز به چهار هزار و ۹۵۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.