مریم زندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: «روزهای قرنطینه»، «ویروس کرونا»، «فاصله گذاری اجتماعی» و «مدافعان سلامت» موضوع های این مسابقه ادبی هستند.

وی اضافه کرد: «با ادبیات در خانه می مانیم» در سه بخش شعر، داستان و یادداشت های روزانه برگزار و از برگزیدگان در آیینی تقدیر می شود.

مسوول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان گفت: از آنجایی که مهار و کنترل انتشار ویروس کرونا با فاصله گذاری اجتماعی و کاهش مراودات اجتماعی میسر می شود، این مسابقه برای سرگرمی مردم طراحی شده است.

زندی مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: این مسابقه شرایط سنی ندارد و تمام شاعران و نویسندگان استان همدان می ‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و دبیرخانه مجاز به استفاده از آثار ارسالی در کتاب، مجله و فضای مجازی آنها است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به ایمیل  info@arthamadan.ir با ذکر عنوان مسابقه «با ادبیات در خانه می مانیم» ارسال کنند.

بر اساس اعلام رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا روز گذشته/سه شنبه/ ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.