امیر سرتیپ دوم ستاد سعید اثنی عشری روز جمعه پیش از آغاز عملیات ضدعفونی خیابان‌های شهر سنندج اظهار داشت: در سال ١٣۵٨ بدخواهان نظام در کشور بعد از پیروزی انقلاب به دنبال انحلال ارتش بودند اما هدف آنها انحلال انقلاب بود.

وی با بیان اینکه ارتباط ارتش و انقلاب همچون ارتباط ۲ دوست است که برای هم جانفشانی کردند افزود: کارنامه ارتش جز افتخار، اخلاق و انجام وظیفه در قبال نظام جمهوری اسلامی و مردم نبوده و نیست.

امیر اثنی عشری اضافه کرد: امام راحل به بدنه مردمی ارتش اعتماد کردند و بعد از پیروزی انقلاب ارتش هم به اعتماد امام خمینی‌(ره) پاسخ مناسبی داد.

وی یادآور شد: در طول دوران انقلاب هرجا که احساس نیاز شده و به ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانی داده شده،‌ این نیرو با همه وجود وارد صحنه شده، انجام وظیفه کرده و سربلد بوده است.

فرمانده لشکر ٢٨ کردستان گفت: ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر حضور درخشان در جبهه‌های دفاع مقدس در جریان وقوع بلایای طبیعی نیز برای کمک به مردم پیشقدم شده است.

وی اظهار داشت: امروز و در روز ارتش با توجه به شرایط موجود شاهد رژه معمول هر سال نخواهیم بود اما یگان‌های خودرویی رژه خدمت را با هدف ضدعفونی خیابان‌های شهر سنندج با شعار مدافعان و یاوران سلامت اجرا می‌کنند.

این ایین با حضور جنعی لز نیورهای مسلح جمهوری اسلامی مستقر در کردستان و حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار این استان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.