آیت الله سید مرتضی محمودی روز چهارشنبه در دیدار با دانشجویان ورامینی دانشگاه‌های کشور گفت: امروز ایران به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچون نگینی درخشان در جهان می‌درخشد و این دستاورد را به واسطه فداکاری و جهادگری امام راحل، وحدت و همصدایی مردم و حرکت در مسیر ارزش‌های اسلامی به دست آورده است.

وی افزود: امروز تمامی مسئولان و کسانی که دوران ستم‌شاهی را درک کرده‌اند موظفند تا واقعیت‌هایی که در ایران جریان داشت را برای نسل جوان و آینده‌ساز کشور بازگو و تبیین نمایند تا علت شکل گیری و پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل، مشخص شود.

وی تصریح کرد: دانشجویان بیدار اسلامی باید با مطالعه و بررسی اسناد تاریخی، علت شکل گیری انقلاب را درک کرده و واقعیت‌ها را به جامعه منتقل کنند تا مردم بیش از گذشته، قدردان نعمت نظام جمهوری اسلامی که برکت خون هزاران شهید پیروز شد را بدانند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان این که تمامی مقدرات کشور در رژیم شاه توسط آمریکا رقم می‌خورد اظهار کرد: این که شاه بدون اجازه آمریکا، هیچ کاری انجام نمی‌داد واقعیتی است که در تمامی اسناد می‌توان نشانی از آن را مشاهده کرد در حالی که امروز تمامی امور کشور با نظر مردم اداره می‌شود.

وی افزود: هر چند که امروز، مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند ولی عزت و سربلندی امروز جامعه اسلامی، به هیچ عنوان با دوران ستم‌شاهی قابل مقایسه نیست.

آیت الله محمودی با دعوت از مردم برای شرکت در مراسم دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: یقینا مردم ایران در آستانه ۴۱ سالگی انقلاب، با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر عشق و ارادت خود را به انقلاب و ولایت فقیه نشان داده و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می‌دارند.

وی با اشاره به نقش مردم ورامین در جریان مبارزات انقلابی گفت: مردم دشت ورامین که در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، شهیدان کفن پوش خود را تقدیم اسلام کردند، در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی نظام حضوری فعال و اثرگذار داشتند و قطعا در این برهه حساس، بار دیگر اثربخشی خود را در پش‌برد اهداف نظام به اثبات می‌رسانند.

در این مراسم از تنی چند از دانشجویان برتر ورامین تقدیر به عمل آمد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.