سید پرویز فتاح روز پنجشنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر آن حضرت،   اظهار داشت: امروز  نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون معمار کبیر انقلاب اسلامی  است،  چرا که ایشان ملت ایران را از یوغ رژیم ستمگر پهلوی و استکبار جهانی نجات داد.
وی با بیان اینکه توفیقاتی که نصیب امام خمینی (ره) شد در طول تاریخ کمتر نصیب کسی شده است، تصریح کرد: امام راحل اموال ملت ایران به ویژه ستمدیدگان و محرومان را از گلوی رژیم پهلوی بیرون کشید.
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام راحل خود را آلوده مال دنیا نکرد، افزود: مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی، مردم داری، ساده زیستی، دین مداری و انقلابی بود و این موارد برجسته، بهترین الگو و سرمشق برای مردم و مسئولان به شمار می رود.  
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بعد از چهل و یک سال هنوز زنده است، خاطر نشان کرد: صف آرایی دشمن و توطئه های آنان هم نتوانست از پویایی و زنده بودن انقلاب بکاهد.
فتاح گفت: مسئولان و ملت ایران تا پای جان بر عهد و میثاق خود با امام راحل در تداوم انقلاب ایستاده اند چرا که زنده نگه داشتن راه امام وظیفه همگان است.
وی عنوان کرد: بیعت با امام راحل طی ایام دهه فجر در حقیقت بیعت با مقام معظم رهبری و شهدا است.
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یادآور شد: زمانی که نظر ولی فقیه در خصوص موضوعی مطرح می شود همه باید با جان و دل بپذیرند چرا که نظر ایشان از روی درایت و هوشمندی است.
وی اضافه کرد: اموال این نهاد برای خدمت رساندن به مستضعفان است و باید آثار خدمات در این بخش در جامعه ملموس باشد.
فتاح ادامه داد: امروز با همه مشکلاتی موجود در کشور با اقتدار به سمت پیروزی حرکت می کنیم و عظمت و اقتدار ملت ایران در عرصه جهانی آشکار است.
وی یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به دلیل بغض و کینه و جسدی که نسبت به امام خمینی (ره) و انقلاب و رهبری در طی چهل و یک سال انقلاب داشتند همواره نقشه ها و توطئه های بسیاری را طرح کردند اما هر بار با شکست مواجه شدند.
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: امام راحل از کاخ نشینی دور بودند و مرتب همه را از کاخ نشینی برحذر می داشتند.
وی تاکید کرد: انقلابی بودن یعنی به فکر پابرهنگان و مستضعفان بودن و دوری از کاخ نشینی است.
فتاح با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی موجب استحکام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.
وی تصریح کرد: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور مردم باشکوه، عظمت و بی سابقه خواهد بود.
رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: حضور چشمگیر و پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دشمنان را ناامید و مایوس خواهد کرد.
وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طی چهل و یک سال انقلاب درصدد دور کردن ملت ایران از ولایت و ولایتمداری بود اما هرگز به هدف پلید خود نخواهند رسید.
فتاح گفت: وظیفه مسئولان امروز با توجه به شرایط سخت کشور سنگین تر خواهد بود و همه باید راه امام راحل و شهدا را ادامه دهند.
وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب بدانند ملت ایران و مسئولان نظام بر سر عهد خود با امام راحل و امام خامنه ای هستند و هرگز دست از ولی فقیه و انقلاب برنمی دارند.
رییس بنیاد مستضعفان خاطر نشان کرد: این نهاد همراه انقلاب، رهبری و خدمتگزاری به مردم بوده چرا که امام راحل، رهبر پابرهنگان و محرومان بودند بر همین اساس باید در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مناطق محروم اهتمام ورزید.
عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی  ادامه داد: انقلاب نعمتی بزرگ و ارزشمند است که همه باید قدر آن را بدانند و در راه حفظ و صیانت از آن بکوشند.
محسن رفیق دوست افزود: ملت و مسئولان هرگز ولی نعمت خود امام راحل را فراموش نکنند و امروز هم در حمایت و اطاعت از جانشین بر حق ایشان کوتاهی نکرده و اهتمام کنند.
وی عنوان کرد: اطاعت از رهبری به صلاح کشور و موجب عاقبت بخیری خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.