به گزارش ایرنا، مردم خداجو و شهید پرور شهرستان ورامین پس از اقامه نماز سیاسی عبادی این هفته، با شرکت در راهپیمایی با شکوه ، انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.
مردم شهرستان ورامین که سابقه ای دیرینه در دفاع از ارزش های اسلامی دارند و در قیام خونین 15 خرداد سال 42 کفن پوش از امام راحل دفاع و خون خود را تقدیم نهال نوپای انقلاب کرده بوند، بار دیگر کفن بر تن کردند تا ایستادگی و عزت خود در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی را نشان دهند و ثابت کنند هیچ گاه سر تعظیم در برابر زیاده خواهی آمریکا خم نمی کنند.
هزاران نفر از راهپیمایان،در حالی که پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، هیهات من الذله ، لبیک یا خامنه ای و لبیک یا حسین در دست داشتند ، در خیابان های اصلی شهر حرکت کرده و صحنه های با شکوهی از عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
بسیاری از راهپیمایان همچون رزمندگان اسلام در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ، بر روی پیشانی های خود ، سربند بسته تا اعلام کنند که برای دفاع از ارزش هایی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده ؛ آماده مبارزه با استکبار جهانی هستند.
مردم شهرستان پیشوا نیز پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) به خیابان های شهر آمده و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.
راهپیمایان پس ازاجتماع در صحن امزاده جعفر(ع) مبدأ قیام خونین 15 خرداد سال 42، با حضور در گلزار شهدا بار دیگر با آرمان های شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق و بر پابندی بر اصول نظام تأکید کردند.
راهپیمایان با عبور از خیابان های اصلی شهر در حالی که فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دادند، از اقدام دولت و شورای امنیت ملی در مقابله با تهدیدات آمریکا حمایت کردند.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.