به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی چراغی پور روز سه شنبه در سی امین نشست هماهنگی برنامه های سالگرد رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهپیمایی روز جهانی قدس، امام خمینی(ره) را پس از انبیاء بزرگ الهی و معصومان (ع) از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت دانست.
وی ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب با اندیشه های بلند الهی و تلاش های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سر منشاء تحولات عظیمی ‌در ایران و جهان شدند.
وی گفت: حضرت امام (ره) نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است که یکی از اصیل ترین انقلاب های تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی بدیل را پایه ریزی و رهبری کرد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکه ایشان با تکیه بر عنصر آگاهی، استقامت و شجاعت تزلزلی آشکار در ارکان و مبانی مکاتب الحادی و تمدن های مادی غرب و شرق بوجود آورد افزود: انقلاب خمینی (ره) کنگره های کفر و شرک و نفاق را با انحطاط و تباهی رو ساخت.
وی با تاکید بر برگزاری آیین های بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) با شکوه و شایستگی هر چه تمامتر خاطرنشان کرد: امسال سی امین سالروز عروج آسمانی حضرت امام (ره) و همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار ماندگار امام راحل محسوب می شود در فاصله زمانی محدودی از هم قرار دارن و بر این اساس باید برای هر دو مناسبت تمهیدات لازم اتخاذ شود.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.