به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی عصر جمعه به اتفاق معاونین خود به مناسبت سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در سپاه انصارالحسین (ع) حضور یافت.

استاندار همدان حضور ارزشمند و تأثیرگذار سپاه را مصداق عینی تحقق کلام امام راحل (ره) که فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» خواند و با اشاره به نقش برجسته سپاه در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی، حسن انتخاب این روز و تعلق آن به سبزپوشان سپاه را تبریک گفت و عنوان کرد: در استان همدان نیز سپاه یکی از بازوان توانمند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی است که معنویت و اخلاص در کنار حضور تأثیرگذار باعث اقدامات جدی و اثربخش بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار تمام کسانی را که صادقانه برای انجام وظیفه در نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند، پاسدار خواند و اعلام کرد: وظیفه می‌دانیم در کنار و همراه همه این عزیزان باشیم.

سردار مظاهر مجیدی همچنین شجره طیبه بسیج را یک ذخیره الهی برای نظام و انقلاب دانست که در همه عرصه‌های مورد نیاز در کنار مردم و برای انقلاب با حضوری و اثری شبیه معجزه، نقش آفرینی کرده است و هم اکنون نیز در عرصه مقابله با ویروس کرونا با حضور حماسی جهادگران بسیجی در تمامی زمینه‌های مورد نیاز در استان همدان وضعیت خوبی داریم.

سردار مجیدی فعالیت‌های قرارگاه زیستی استان همدان را از نقاط برجسته در مهار کرونا برشمرد و از نقش پاسداران سپاه انصارالحسین (ع) در اجرای موفقیت آمیز رزمایش دفاع بیولوژیک در روز پنجشنبه در اسدآباد و نهاوند و طی ۲ روز در شهر کرمانشاه خبر داد و اعلام کرد: طی هفته جاری با توجه به وضعیت و شرایط جوی این رزمایش در شهر همدان نیز برگزار خواهد شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.