مرادعلی تاتار روز یکشنبه در جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه قصرشیرین افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم به عنوان نماد مشارکت سیاسی مردم و در گام دوم انقلاب و در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که تمام دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن چشم دوخته اند را  ناامید می کند.

وی اظهار داشت: چهار اصل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت هدف اصلی نظام و تمامی عوامل و مجریان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: تمام تلاش مسوولان بر این است که با امنیت کامل و رعایت قوانین، سلامت انتخابات را تامین کنند تا فضای رقابتی برای عرضه برنامه های نامزدهای انتخاباتی به مردم و نهایت مشارکت حداکثری ایجاد شود.

تاتار اضافه کرد: برگزاری انتخاباتی سالم همواره دغدغه نظام، رهبر معظم انقلاب و مسوولان است از این رو برهمه واجب است برای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش کنیم.

او گفت: ۲۰۸ شعبه اخذ رای در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به منظور جمع آوری آرای مردم اختصاص یافته و در مجموع بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن از عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و بازرسی امر برگزاری انتخابات  را عهده دار هستند.

در ادامه فرمانداران شهرستان های گیلانغرب و سرپل ذهاب و همچنین دادستان های سه شهرستان در راستای رعایت قوانین و مصادیق  تبلیغات مطالبی را بیان کردند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای سرپل ذهاب و گیلانغرب است که از این حوزه انتخابیه تنها یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند.

 شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیش از ۲۲۰ هزار تن جمعیت دارند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.