سرهنگ حمید دامغانی روز یکشنبه در آیین قدردانی از فعالان خدمات‌رسانی در محله اسلامی در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: بسیج به هیچ حزبی و حتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم وابسته نیست و بسیج متعلق به مردم است.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی را بدون تفکر بسیجی نمی‌توان تصور کرد و بسیجیان در صحنه‌های حساس از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: طرح محله محور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۲۳ محله در استان سمنان در حال اجرا است و بسیجیان با کمترین هزینه برای مقابله با آسیب‌ها در جامعه تلاش می‌کنند.

دامغانی اضافه کرد: بسیج برای رفع مشکلات مردم در ابعاد مختلف مستقل عمل می‌کند و مردم با توجه به روحیه بسیجی برای توسعه کشور گام بردارند.

وی تصریح کرد: بسیج مولود تفکر امام راحل بود و با بینش حکیمانه این شخصیت فرزانه برای اقتدار و عزت ایران اسلامی تلاش شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: دستاوردهای بسیج در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی در دهه‌های گذشته جاودانه است و با نشر فرهنگ بسیجی در جامعه می‌توان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی گام برداشت.

در این آیین با حضور حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، از چند تن از مجریان طرح محله اسلامی در استان سمنان قدردانی شد.

امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پنجم آذر سال ۱۳۵۸، فرمان تشکیل سازمان بسیج مستضعفان را صادر کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.