اسماعیل اسدیان روز چهارشنبه در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در سرسرای شهید سیدکاظم موسوی فرمانداری میامی ، افزود: مهمترین مصداق رعایت حقوق شهروندی در اداره‌ها فعالیت جدی میز خدمت است.

وی گفت : برپایی میز خدمت در بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات در اولویت نخست قرار دارد و بر همین اساس دستگاههای اجرایی موظف هستند میز خدمت را در قسمتی از محل خدمت خود راه‌اندازی کنند تا مراجعه کنندگان از خدمات بهتری استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری میامی، رسیدگی به حقوق شهروندان را از وظایف حاکمیت خواند و گفت: شناخت و رعایت حقوق شهروندی را ضروری است ، آموزش از طریق رسانه ها بهترین راهکار برای اجرای این طرح خواهد بود .

اسدیان تکریم مردم و ارائه خدمات مناسب به آنان را از مصادیق حقوق شهروندی برشمرد و گفت : همه مدیران ملزم به رعایت حقوق شهروندی در دستگاه های اداری هستند و باید حقوق شهروندی در بخش های مختلف اجرایی شود.

معاون فرماندار میامی افزود: اجرای دستورالعمل های مربوط به ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی از جمله برنامه های حقوق شهروندی و حجاب و عفاف ضروری است .

وی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی باید در جامعه نهادینه شود ، اظهار داشت : آسان سازی دسترسی مردم به حوزه‌های اداری و اجتماعی از دغدغه‌هایی هست که در ستاد صیانت پیگیری می شود.

عباسعلی اصغری رئیس شورای اسلامی شهرمیامی نیز اظهار داشت : میز خدمت موجب صرفه جویی در زمان و حل مشکلات مردم می‌شود .

وی گفت : باید تلاش شود تا تصمیم سازی ها قابلیت اجرایی بیشتری پیدا کند، مدیران ضامن صیانت حقوق شهروندی مردم هستند.‌

هر هفته میز خدمت در مصلای نمازجمعه از سوی دستگاهای اجرایی و خدمت رسان برگزار می شود .

شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.