علی اصغر احمدی پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان افزود: استان سمنان مزیت و ظرفیت های قابل توجهی برای توسعه و رونق اقتصادی دارد که باید از این ظرفیت‌ها بهره برده شود.
وی خاطر نشان کرد: اعتبارهای مصوب و تعهدهای سرمایه‌گذاری فعالان اقتصادی در سفرهای رئیس جمهوری به استان سمنان مورد توجه قرار گیرد.
معاون هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری اضافه کرد: در دولت های گذشته براساس بررسی های انجام شده ۲۵ درصد از تعهدهای دولت به مردم محقق شد اما دولت تدبیر و امید نسبت به تحقق تمامی وعده‌ها و اجرا شدن مصوبه‌های سفر رئیس جمهوری برنامه دارد.
احمدی تصریح کرد: دولت برای رفع مشکلات مردم در تلاش است و در تمام نقاط کشور با وجود مشکلات اقتصادی عملیات ساخت طرح های عمرانی و توسعه  قابل توجهی در دست اجراست. 
معاون هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری گفت: این نهاد نسبت به تخصیص اعتبار و اجرا شدن تمامی طرح های مصوب سفرهای رئیس جمهوری به استان مصمم است.
در این نشست محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری، استاندار سمنان، نمایندگان مردم شهرستان های سمنان،‌مهدیشهر و سرخه ، گرمسار و آرادان،  دامغان ،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.
واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و آموزشی و شرکت در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سمنان در قالب سفر یک روزه به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.