حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سادات روز دوشنبه ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، ۱۲ فروردین را سرآغاز تحولی بزرگ در سرنوشت ملت ایران اسلامی دانست.

وی افزود: ۱۲ فروردین با تدبیر امام راحل مبنی بر رجوع به همه پرسی برای استقرار نظام جمهوری اسلامی، آخرین تلاش های جریانات نفوذی وابسته به شرق و غرب را برای انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود که همان مسیر استقلال، عزت و شرف این ملت بود را در هم شکست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: امام خمینی(ره) از همان روزهای  نخست پیروزی انقلاب تاکید داشتند که مسیر نظام اسلامی باید به صورت قانونی طی شود و علیرغم آنکه مردم سخنان امام را به عنوان یک رهبر کاریزماتیک بدون چون و چرا می پذیرفتند ولی تاکید ایشان بر این بود که مردم در پای صندوق های رای نظر خود را راجع به جمهوری اسلامی اعلام کنند.

حجت الاسلام سادات اضافه کرد: این بزرگترین درس ۱۲ فروردین بود که مردم سالاری و جمهوریت در کنار اسلامیت ۲ بال تشکیل دهنده ی نظام هستند و این روز، یه عنوان روز جمهوری اسلامی از ارزش والایی برخوردار شد و مبنای تشکیل نظام اسلامی قرار گرفت و بر اساس آن سایر نهادها مانند مجلس و دولت و قانون اساسی تشکیل و تدوین شد.

وی گفت: این روز و این حضور تاریخی سرآغاز تحولی بزرگ در مسیر سرنوشت ملت ایران بود، چرا که قبل از آن مردم هیچ نقشی در مدیریت کشور نداشتند.

حجت الاسلام سادات تاکید کرد: علیرغم همه تهدیدها، تحریم ها و هجمه های همه جانبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی از سوی قدرت های بزرگ و در راس آن آمریکای جنایتکار، نظام اسلامی به پشتوانه بصیرت و بیش سیاسی مردم و درایت رهبر معظم انقلاب توانسته است مسیر اعتلای خود را طی نموده و معادلات قدرت های استعمارگر را به هم بریزد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.