بختیار خلیقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از کانال‌های تلگرامی در سنندج اقدام به انتشار لیستی از فعالیت مجدد برخی اصناف کرده که غیرقانونی است و  از پلیس فتای استان درخواست پیگیری و برخورد با این قضیه را کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در جلسه ستاد مدیریت بحران استان مورخ ۲۴ اسفند سال گذشته تصممیم به تعطیلی تمام بازارهای سرپوشیده، پاساژها ومجتمع‌های تجاری، تاناکورا، مشاورین املاک و خودرو و قهوه‌خانه‌ها گرفته شد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: ستاد مدیریت بحران استان در جلسه‌ای که در سوم فروردین امسال تشکیل داد اعلام کرد تمام اصناف به جز فروشگاه‌های تامین مایحتاج ضروری مردم(فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای مواد غذایی، خبازی‌ها، قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه مواد لبنی، خواروبارفروشی، شرکت‌های پخش، میادین میوه وتره‌بار، میوه فروشی‌ها و همچنین مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها) تا پایان ۱۵ فروردین تعطیل است.

خلیقی یادآور شد: در راستای ابلاغ دستورالعمل و شیوه‌نامه فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در جلسه هشتم فروردین امسال مقرر شد تمامی صنوف به جز صنوف مذکور تعطیل است.

وی اظهارداشت: در راستای این طرح ابلاغ شده در قالب سه گروه مشاغل و صنوف تعریف شده که صنوف تعمیرکاران خودرو و قطعات یدکی فروشی که مکمل آن است، قرار شده به طور شیفت بندی و محدود در حد نیاز شهرستان و با صلاحدید رییس اتاق اصناف، رییس اتحادیه مربوطه و رییس مدیریت بحران شهرستان  ارائه خدمت کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: علاوه براین فروشگاه‌های توزیع کودشیمایی و سموم دفع آفات نباتی هم از تاریخ یازدهم فروردین امسال برای ارائه خدمت به کشاورزان باز بوده و به طور محدود فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.