ادریس شریفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشترکان با پرداخت به موقع قبوض آب، شرکت آبفا را در تامین آبی سالم و پایدار یاری دهند چرا که درآمد این شرکت تنها از طریق فروش آب و پرداخت قبوض مصرفی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق دستور وزارت نیرو به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان پرداخت آب‌بهای مصرفی اسفند سال قبل تا پایان اردیبهشت امسال وجود دارد، اضافه کرد: مشترکانی که توان پرداخت صورتحساب مصرفی را دارند آن را به زمان دیگری موکول نکنند تا بیشتر بدهکار نشوند و کمکی برای شرکت آبفا نیز باشد.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان با تاکید بر اینکه آب هیچ مشترکی حتی در شرایط عادی نیز قطع نمی‌شود، یادآور شد: در صورتی که مشترکی بعد از چهار دوره قرائت کنتور و اخطارهای لازم، اقدام به پرداخت قبض مصرفی نکند، به صورت قانونی با او برخورد خواهد شد.

شریفی به افزایش بیش از ۲۰ درصدی مصرف آب در کردستان پس از شیوع و گسترش ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: از مشترکان درخواست می‌شود، ضمن رعایت نکات بهداشتی، آب را به صورت بهینه مصرف کنند تا با مشکل افت فشار یا قطعی آب در برخی نقاط مواجه نشویم.

در حال حاضر ۲۷ شهر، ۳۷۸ هزار مشترک در بخش آب و ۳۶۳ هزار مشترک بخش فاضلاب از خدمات شرکت آبفای شهری کردستان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.