سید صادق حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سپاه بیت المقدس کردستان از زمان شناسایی این ویروس در استان کردستان از تمامی ظرفیت های در اختیار خود برای کمک به سیستم بهداشت و درمان استفاده کرده است.

وی ادامه داد: در همین راستا شمار زیادی از بسیجیان استان کردستان در قالب های مختلف از جمله ضدعفونی کردن معابر، راه اندازی کارگاه های تولی البسه و ماسک در قالب کارهای جهادی و همچنین راه اندازی بیمارستان های صحرایی مشارکت کرده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: همچنین طی هفته گذشته رزمایش عملیاتی مقابله با کرونا در سطح استان کردستان نیز با هممکاری سپاه بیت المقدس و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

وی با اشاره به راه اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در استان کردستان، یادآور شد: طی چند روز اخیر هفت نقاهتگاه با بیش از ۴۵۰ تخت برای پذیرش بیماران در شهرستان‌های استان ایجاد شده است.

حسینی با اشاره به اینکه احتمال دارد پیک بیماری کرونا را در هفته‌های آینده داشته باشیم که در صورت نیاز از این نقاهتگاه‌ها استفاده شود، اظهار داشت: در حال حاضر سپاه بیت‌المقدس در همه شهرستان‌های استان از جمله سنندج، دیواندره، بیجار و دهگلان این نقاهتگاه را مهیا کرده است.

وی با اشاره به ادامه دیگر فعالیت های سپاه بیت المقدس کردستان برای مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: ضدعفونی خیابان‌های شهری، اماکن و معابر و حواشی شهرها توسط نیروهای سپاه و بسیج در استان بصورت مستمر انجام می‌شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انتظار می رود که در سایه مشارکت و همکاری بسیار خوب مردم در کوتاهترین زمان ممکن زمینه برای عبور از این شرایط در سراسر کشور به ویژه استان کردستان فراهم شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.