بە گزارش خبرنگار مهر، خالد جعفری ظهر دوشنبه در جلسه توسعه دولت الکترونیک استان کردستان با بیان اینکه در شرایط کنونی که کشور و استان درگیر بیماری کرونا است, اظهار داشت: باید کاری کنیم تا مراجعه مردم به ادارات به کمترین حد ممکن برسد و کارهای آنان در بستر دولت الکترونیک انجام شود.

وی افزود: با این اقدام هم سلامت مردم حفظ خواهد شد و هم کارمندان نیز می توانند در کمترین زمان و آسوده تر به آنان ارائه خدمت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان همچنین بر حفظ و اجرای سیاست های ابلاغی در بخش دور کاری کارکنان شد و ادامه داد: مدیران باید بر حسن اجرای کارها توسط کارکنان نظارت کافی داشته باشند و در ادارات نیز تلاش شود از امکانات در اختیار آنان تنها برای انجام امورات مردم استفاده شود.

جعفری به مدیران ستادی یادآوری کرد تا یک جمع بندی از نحوه دسترسی کارمندان به اینترنت داشته باشند، چرا که ضروری است اینترنت در اختیار کسانی قرار بگیرد که تنها از آن برای انجام امورات اداری استفاده می کنند.

گفتنی است توسعه دولت الکترونیک واتوماسیون اداری، ایجاد سیستم ویدئو کنفرانس برای فرمانداری‌ها، برنامه‌ریزی برای دسترسی درست و مورد نیاز کارکنان به اینترنت و تامین امکانات مورد نیاز سخت افزاری و نرم افزاری برای بخش های مختلف از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.