به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه درآیین افتتاح مرکز تبادل ترافیک داده شبکه ملی اطلاعات و دروازه بین المللی اینترنت در خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر خوزستان به عنوان کانون توجه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته و به تدریج جایگاه اصلی خود را در این حوزه به دست می آورد.
وی افزود: امروزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باعث بروز تغییرات عمده در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می شود که در این دوره از انتخابات نقش ارتباطات و فناوری بسیار برجسته بود.
استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در روزهای تبلیغات انتخاباتی نیز بخش عمده ای از اتفاقات در حوزه ip و شبکه های مجازی رد و بدل می شد که به نوعی دیگر تبلیغات سنتی گذشته کنارگذاشته شده است.
وی افزود: اکنون با فناوری اطلاعات و ارتباطات و گسترش دولت الکترونیک بی شک تسریع در ارائه خدمات دولتی، بسترسازی برای تولید محتوای الکترونیک و خلق فرصت های شغلی جدید، حذف فرآیندهای زاید که باعث توقف و کندشدن سرمایه گذاری در کشور می شود را شاهد خواهیم بود.
شریعتی بیان کرد: اگرچه استان های دیگر نیز تقاضای اتصال به این شبکه را داشتند اما خوزستان پنجمین استان است که به دروازه بین الملل اینترنت متصل می شود و جا دارد از وزیر ارتباطات برای اولویت قراردادن این استان قدردانی کنیم.
وی بیان کرد: همواره یکی از دغدغه های عمومی مردم خوزستان نداشتن اینترنت و ضعف ارتباطی شبکه تلفن همراه بود اما دروازه بین الملل اینترنت در افزایش سرعت و کیفیت اینترنت استان تأثیر بسزایی دارد.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.