اسد قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملیات اجرایی اتصال 15 نقطه روستایی در 2 بخش گچی و مرکزی این شهرستان به شبکه اینترنت پرسرعت آغاز و تا پایان سال تمامی نقاط شهری و روستایی از اینترنت پر سرعت و دیگر خدمات مخابراتی بهره مند خواهند شد.
وی افزود: در قالب این طرح خدماتی همه روستاهای بالای 10 خانوار شهرستان ملکشاهی شامل بوستانه، گل گل سفلی، باولک، قلعه جوق، کلک نقی، درگه، وری، طالقانی، پاریاب، میان تنگ، چم انار سفلی، نادر آباد، دول کبود، بلوطستان و سیاب درویش به شبکه اینترنت پرسرعت متصل می شوند.
فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون سه شهر ارکواز، دلگشا و مهر و پنج نقطه روستایی این شهرستان به شبکه اینترنت پر سرعت متصل شده اند و اکنون بیش از یک هزار و 800 مشترک اینترنت پر سرعت در شهرستان فعال هستند.
قاسمی با اشاره به توسعه زیر ساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید، خدمات ارزشمندی برای رفع محرومیت در این منطقه داشته است.
فرماندار ملکشاهی یادآور شد: یکی از خدمات چشمگیر دولت تدبیر و امید در حوزه ICT افزایش سطح دسترسی کاربران در مناطق محروم و روستایی به خدمات حوزه ارتباطات است.
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد، از ابتدای دولت یازدهم تاکنون در این شهرستان، حوزه زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی 50 درصد نسبت به قبل رشد داشته است.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7179/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.