جعفر توان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: گشت مشترکی با مدیریت شبکه بهداشت و درمان و همکاری جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای و نیروی انتظامی از چند روز قبل تاکنون در مبادی ورودی شهر مستقر و نسبت به کنترل افراد و هدایت خودروهای عبوری به خیابان ساحلی اقدام می کنند.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی عمومی برای رعایت نکات بهداشتی باید بیشتر در محلات در دستور کار قرار گرفته تا ضمن رعایت مسائل بهداشتی، از التهاب عمومی کاسته و فضای آرامش و امنیت روانی تقویت شود.

فرماندار دیواندره همراهی مردم در کنترل و مقابله با ویروس کرونا را مهم توصیف کرد و افزود: از مردم درخواست می شود که مسائل بهداشتی را به بهترین شکل ممکن عملیاتی کنند.

توان بیان کرد: در برنامه های اجرایی شهرستان، تابع تصمیمات و مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان کردستان و کشور هستیم.

وی از همکاری و همدلی ادارات، نهادها و اقشار مختلف مردم در ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر و روستاهای شهرستان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط خیرین در اختیار راهداری و حمل و نقل جاده ای و مقادیر دیگر نیز از طریق جمعیت هلال احمر تهیه شده که با مدیریت شبکه بهداشت و درمان برای گندزدایی معابر و اماکن عمومی استفاده خواهد شد.

وی در ادامه بر رعایت اصول بهداشتی توسط اصناف بویژه دفترخانه های ثبت اسناد و املاک، آرایشگاه های مردانه و زنانه، بنگاه های معاملاتی و … خواست تا با رعایت توصیه های بهداشتی در مقابله و کنترل این بیماری تلاش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.