بهزاد عارف روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری جلسات مکرر در محل شورای سلامت ریگان افزود: بر اساس مصوبات تیم غربالگری تست کرونا با حضور اعضای داوطلب هلال احمر این شهرستان، پرسنل شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی در محل ایست بازرسی روستای مسجد ابوالفضل(ع) مستقر شد.

وی با اشاره به فعالیت ۶ روزه تیم های پایش و ارزیاب جمعیت هلال احمر در ریگان افزود: از زمان آغاز فعالیت و استقرار اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر ریگان در محل ورودی استان کرمان (بخش بزمان) تا کنون بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر تب سنجی و پایش شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان با اشاره به ارائه توصیه های بهداشتی و نحوه برخورد با فرد مبتلا به ویروس کرونا توسط اعضای جوانان در کمپ های پایش و ارزیابی ادامه داد: سم پاشی و گندزدایی معابر عمومی و ادارات نیز با مشارکت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر ریگان در برخی از ادارات شهرستان اجرا شد.

وی بیان داشت: این طرح با مشارکت ۱۴ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ریگان به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

عارف اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون پایش و ارزیابی هیچ موردی در ابتلا به ویروس کرونا در محور ورودی به ریگان مثبت گزارش نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.